Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 24. září 2017

OMSI2: Proč jen na tu mapu nadávají?

Když chce být člověk aktuální, tak musí být připraven na vše, takže když se objevila anonce, že vyjde nová a dokonce tramvajová mapa, tak jsem neváhal a začal hledat, až se mi ji, s mírným zpožděním, objevit podařilo a natořil jsem z ní onu tramvaj (OMSI2: Další tramvajová mapa (1.)- K-Bergbahn ... a ta jednička naznačuje, že ještě jednu tramvajovou mapku mám. Ale tu až ve středu...)

Jen mě trošku udivovalo, že na českém OMSI fóru měla mapka ne zrovna úplně dobré hodnocení a myslel jsem si, že kvůli tramvajím to asi nebylo. A taj jsem si projel i verzi autobusovou...



Ne, že bych byl autobusovou verzí trasy nadšen, to rozhodně ne, protože to rozhodně není určeno pro řidiče začátečníky, protože trefování se do zatáček je opravdu pro mistry. A to rozhodně nejsem zvláště pak s Gladbeckým Staftbusem....