Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 18. ledna 2018

OMSI: Tři tramvajové mapy (1. díl - Strausberg)

Ano, ano, nalezl jsem hned tři tramvajové mapy a samozřejmě otázkou je, jak budou kvalitní. Já osobně to již vím, protože je mám natočené a připravené na zveřejnění. A tak se zatím budu tvářit natěšeně, protože píšu ještě nad videem, které jsem (jako) neviděl :-D

Ale vážně -  Před vánoci jsem začal hledat další mapy na natočení a vlezl i na servery, kde mě reklamní systém děsí, a nalezl celkem tři mapy - čtvrtá mapa byla předchozí verzí té první - a tak jsem si vybral právě tu mapu, která měla dvě verze. Pochopitelně jsem točit tu novější, předpokládajíc, že už bude mít svojí kvalitu a tedy mé diváky zaujme



Jízda po jednokolejce s málo výhybnami má ten problém, že nevíte, co udělá ten kolega proti vám, nebudu zastírat, že jsem se pěkně potil, když jsem se blížil k onomu místu a to se zpožděním...

Ale jako ano, tuhletu mapu si půjdu občas zajezdit :-)