Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 10. ledna 2018

OMSI2, Gladbeck. Stihnu projet linku 253 včas?

Na některých mapách si říkám: Stihnu to projet aspoň relativně na čas? Mám mapy a linky, kde to nejde úplně dobře, některé prostě jen nemohu jezdit "s kloubem"...

Ale pak tu jsou extrémní kousky, kdy jsem na starší verzi mapy Gladbeck jel linku 253, a skončil s 15 minutovou sekerou, což bylo hrozné. A tak, když nebylo nic co dělat, a zrovna cítil takové to vnitřní naštvání, tak jsem zkusil uloženou pozici znovu rozehrát.



A stalo se... Škoda, že nemám záznam z té první jízdy, protože se zdá, že je linka v jednom z úseků vedena jinak, protože si pamatuji, že jsem mezi domky kdysi docela kličkoval a v těch uličkách stály auta přímo v pruhu pro jízdu, takž se muselo kličkovat. TeĎ to nebylo tak hrozné, ale.

1) nebudu počítat, kolikrát jsem jel až o 30km rychleji než jsem měl.
2) přesto jsem nestíhal, a na konečnou jsem přijel se zpožděním
3) kupodvu mi místy vyběhla chvilka na pauzičku
4) naprosto nekoordinovaně jsem projel kruháky kolem Goetheplatzu, takže to rachotilo...

UPDATE NEDĚLE 14.1.2018
Tohle video bylo předtočeno, ale reakci na to neprojíždění kruháků jsem dostal, takže jsem si natočil další video z linky "NE2", která vede stejnými místy. Takže v Gameplay #58 uvidíte, jestli jsem se zlepšil. No a linku NE2 jsem musel rozdělit na tři díly, takže 58,59 a 60 Gameplay bude jen a jen o této lince