Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 5. ledna 2018

Opětovně pracovně rozvrkočen :-(

Nemám rád hurá akce, ani plánování horkou jehlou, ale k obojímu dnes došlo v práci. A samozřejmě za to můžu já, kdo to spustil, protože posledních pár let se snažím jednat s vedoucími a kolegy v rámci dialogu, snažím se vyhýbat větám typu "já jsem tak rozhodl a tak to bude"

Jenomže hned ráno, kdy jsem dorazil do práce a tam stála dodávka, která o 90 minut dříve, než bylo domluveno, dovezla nový materiál. Když se kolegyně optala, proč jsou tu tak brzy, když náš vedoucí psal tu devátou hodinu, tak jí bylo odpovězeno, že náš vedoucí je blb. Takže hurá akce na téma, kam uskladnit materiál, když je daný na paletách a řidič musí jet dál...

Už při pohledu na dovezené věci a při pohledu na dodací list bylo jasné, že je něco strašlivě špatně. Pokud si objednáte velký stroj a čtyři malé, ale vám dojdou dva velké a dva malé, a nikdo s tím nic neudělá, protože vedoucí tak rozhodl, tak vy musíte rozhodnout, jak ty stroje přerozdělíte do kanceláří a budov. A hned byla druhá hurá akce, která, pochopitelně, vyvolala další zlou krev, zvlášť když kvůli tomu budete stěhovat stroje další a některé kolegyně budou mít následně po tom všem stěhování stroj sdílený....

Začínám být dost starý na to, abych se hádal s kolegy na vlastním oddělení a klidnil vášně na odděleních jiných...

A protože s tím nedělám nic, tak mě to jen rozvrkočí, díky tomu jsem nesoustředěnýa kvalita mé práce jde automaticky dolů. Navíc, když nepomáhá ani samostatná práce v izolované místnosti, tak je to špatný o to víc :-(