Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 1. ledna 2018

OMSI2: Poslední video v roce 2017

Včera vyšlo toto video na Youtube:



Co se týče videa samého, je to předtočený kousek a kromě hlášky "máte v autobuse tmu", přestože svítím zářivkami asi neobsahuje nic zajímavého, kromě faktu, že mapa vznikala v době, do bylo módní do mapy vstrčit alespoň jednu práci na silnici se sníženým počtem průjezdných pruhů, takže taková je i tato mapa.

Tím, že píšu tento příspěvek dodatečně o den později, mohu napsat i to, co jsem dělal o silvestra a také dnes. Tím jak mám dost věcí předtočeno (140 kusů videí od jedné minuty po celé linky) tak jsem poslední dobou dával odpočinek a zvládl jsem to až na pokles k číslu 120, ale o Silvestra večer mi to už začalo chybět, no a protože jsem měl šťouravou náladu (tentokrát zdravě šťouravou), tak jsem si uchodil nějaké nové mapy a v časech 23:00 , 01:01 a 10:00 natočil tři větší videa a něco maličko doplňkových, takže po následující středy uvidí diváci na Youtube tuto novou tvorbu, v neděli pak půjdou předtočené díly do série "Jedna linka z jedné mapy", jež se blíží k písmenku "Z", abych pak začal doplňovat další mapy, které jsem si zajistil až poté, co jsem měl zmíněnou sérii prakticky dotočenu. No, již nyní mohu říci, že jsem to dokončil, ale asi jako by to byla jen jedna sezóna natáčení :-) A už se točí samozřejmě sezóna druhá....