Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 28. ledna 2018

OMSI2: Tohle není mlha nad Avalonem....

Ne, dnešní video opravdu neobsahuje mlhu speciální, nýbrž mlhu obyčejnou ba mohu říci, že i malou, OMSI umí větší. A tak jsem si zajezdil v Kojeticích v mlze.

Samozřejmě jsem jel v Kojeticích podruhé na video a zapomněl jsem, co jsem si v prvním videu slíbil. Konkrétně výměnu autobusu, takže mi hlášení přicházely v ne zcela správný čas.

Druhá chyba, kterou ale doteďka nechápu, je jednání cestujících po odjezdu ze zastávky Nemocnice, protože mi tam nadávají a to opakovaně, což mi je divné. Říkám to i ve videu, netuším


Ve videu, které bylo točeno na přelomu června a července obsahuje i jednu faktickou chybu, tedy z dnešního pohledu, ale tehdy to bylo správně. Mapa OMSI je rozšiřována...