Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 24. ledna 2018

OMSI: Tři tramvajové mapy (2. díl - Woltersdorf)

Tak abych tu nepsal jen o autobusech (viz můj včerejší zápisek), tak si dáme opět něco o tramvajích :-)

O vánocích jsem si sehnal tři tramvajové mapy a v rámci Silvestra jsem byl docela nabuzen, takže hned 1. ledna v jednu hodinu ráno vzniklo tohle videjko z druhé mapy. Na jeho začátku jsem děsně nadšený, ale kdo ze začátku hnedky skočí do času 20:20 tak si všimne, že mé nadšení z toho, že mi natáčení videa skončilo s chybou, značně odpadlo.

Tenhle pád ale přispěl k tomu, že jsem odhalil, že autor dokázal naklíčovat do tramvajové trati výluku či co, aniž by použil "chrono"...



Jinak zkouším hledat nějakou hudbu zdarma, kterou bych posléze uvozoval a ukončoval všechny videa a podle ní pak dal na závěr i správný podklad, aby ta nabídka jiných videí vypadala stejně...