Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 10. září 2018

OMSI2: Орлово → платф.Воронок, tedy jedeme v Rusku!

Dneska jsem si našel mapu "Šijolkovo oblast u Moskvy" (Schyolkovo Moscow Area) a zde si zvolil linku 20 Орлово → платф.Воронок

Tahle oblast je na severovýchodě od Moskvy, proplétá se příměstími Moskvy a je docela zajímavá a jak jsem zjistil po prvním projetí mapy, tak linka 20 je velice jednoduchá na zapamatování. Až na vyjímky pořád rovně :-)

Jenže než jsem tu mapu rozjel, tak to hodně  trvalo, protože mi z nějakého důvodu chyběl model řidiče a kupodivu to hru OMSI vytáčelo do nepříčetnosti, takže ztrácelo výkon a hra nešla hrát...

Ale zlomil jsem to :-)



A jinak ano, v průběhu hry OMSI mi pípal do zvuku program Discord, jak na další hru přicházeli postupně mí kamarádi a samozřejmě jsem ze hry OMSI do té druhé hry přišel o 10 minut pozdě, takže jsem dostal vynadáno...