Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 8. září 2018

Sny na MM*

(Dodatečně doplňované části jsou psané tučně)

Jako již každoročně (letos po deváté) jsem na akci, jež se honosí zkratkou MM a kde dělám rozhodčího/zapisovatele, neb jsme byli tři, jež se starali přes den o šest sportovišť a na mě pak zbylo sportoviště sedmé, kde probíhaly boje hodinu ráno, v poledne a večer

O tom ale budu povídat asi až v příštím příspěvku, jež asi nazvu "jen pro otrlé" :-(((

Každopádně jsem měl v čase spánku na dnešní ráno několikero snů, z nichž některé si nepamatuji, některé nestojí za sepsání (i když -létání za účelem filmování by za popsání stálo, naopak sen o MM ne), ale jiné byly vážné...

V podstatě je ten sen velice jednoduchý: Jedu na pozici spolujezdce vpravo vzadu a auto je plně obsazeno. Vypadá jako soukromý vůz spoluzaměstnance RZ, ostatně RZ jej sám řídí. A jedeme mezi městy, kde vedle silnice vede tramvajová trať. (To, že mám pocit, že ta tramvajová trať je na nesprávné straně teď pomiňme, protože mi nesedí výhled do krajiny okénkem ven) A pak se RZ něčeho lekne, hrkne pravými koly o obrubník, auto se doslova vznese, otočí se na střechu a dopadne na koleje....

V autě se ozýváme dva, já a kdosi další, zmačkaná střecha a další pohlé díly mi znemožňují osvobodit se, šíleně mě bolí prvá noha, odepínám pás, sen končí a mě šíleně bolí noha - křeč....

Hodně o tom snu přemýšlím, takže si dám bacha na dvě věci
1) pokud ten sen posoudím z pohledu pracovního, tak se má práce opět řítí někam, kam nechci a kam to hlavně neovládám.
2) až pojedu v neděli domů, tak s čistou hlavou

Ono vůbec je letošní MM nějaký, hm, jiný. Už jen tím, že spíme na zcela novém místě. Ostatně i ono místo mě poděsilo, protože jsem na něm už byl. Opět astrální cestování..........

....... a asi mě to mělo varovat právě před dneškem. Začínám mít dojem, že jsem v minulosti astrálně cestoval do míst, které jsem měl (mám) rád, ale kde se před začátkem snu, či po konci snu něco semele, co už není vidět, ale ty okamžiky kolem té události mě v minulosti právě přitahovali.

Spali jsme totiž v domečku, který je pronajímán celý a je v něm celkem osm postelí (nás bylo šest, takže jsme si museli zaplatit i ty dvě postele další, protože jsme dali pozdě storno na tyto dvě postele). Ale ke snu:
(dodatek ze soboty 8.9.2018, čas 21:15: Sen jsem si splnil v reálu)! 

Tento dávný sen je prajednoduchý. Jdu po nějakém zklamání ze sportovišť (reálné detaily zklamání v již avizovaném příspěvku "jen pro otrlé") spolu s někým, jež ve snu není příliš vidět, ale je to prostě - když jde vedle mě, já na něj negativně nereaguji a jsme zklamaní oba, tak je to prostě nějaký kamarád, nebo alespoň člověk se stejným problémem. Jdeme zadem, podél vody. Je tu relativně úzká asfaltka. Jdeme v noci takže venku svítí orientační osvětlení (pozor, to je oficiální název, když pouliční osvětlení nesplňuje normy pouličního osvětlení, prostě takové to typické osvětlení bočních uliček na vsi), všude klid. V oknech se nesvítí. Pak se ulička stáčí doleva, aby obešla dům stojící blíže k vodě. Kolega by šel po cestě, ale já ho s velmi velkou jistotou zavádím právě na uzounkou pěšinku skrytou mezi stromy. Během chvilky jsme u branky druhého domku, v němž se svítí.

To značí, že další obyvatelé jsou již také na místě.. Hned jak vejdeme dovnitř, tak po dvou schůdcích odbočuji doleva, aby hned vpravo navázalo schodiště nahoru do patra. Ale ještě než zatočím, tak zírám na dveře, za nimiž naopak vedou dva schůdky dolů a jsou tam dvě postele. V té místnosti je nepřirozené světlo, takže ve snu pronesu něco v rezignovaném tónu (je to hodně starý sen, takže netuším) a stoupám nahoru, kde je za zamčenými dalšími náš pokoj, kde se usalašíme) Otevřeným oknem slyšíme bolestný řev z míst, které jsme na počátku opustili)

Za ranního šírání se po drobných obtížích dostávám z domku ven a jdu, tentokrát už sám pravděpodobně se podívat na "to", co jsme opustili, ale je možné že jdu někam jinam, sen totiž končí

Ranní část tohoto snu jsem si prošel v reálu, a zjistil jsem očekávané, že variant tohoto snu bylo několik, a že jsem tu měl dokonce dva různé sny (kdo se prohrabe blogem, tak najde noticku z nějakého předchozího MM), dokonce z tohoto města kde zrovna jsem jich bylo několik dalších (elfí schody, internát, ...),..

Ale co už, nějak si musím prožít dnešek, kdy mám pocit, že se "to" ještě bude zhoršovat. Kéž byl právě teď neměl pravdu...