Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 5. září 2018

Přiznávám, že...

Přiznávám, že jarní dny mi nesvědčí
 přiznávám, že přesto mám je rád
 jsou zkrátka bez řečí
 a to je největší
 přiznávám, to se mi líbí.

 Přiznávám, že každý mi tě závidí
 přiznávám, že musím se až smát
 všem cizím představám
 když pravdu o nás znám
 přiznávám, to se mi líbí.

 Já vím, že jsem uměl dřív
 do očí ti říct
 všechno co jsem chtěl
 teď jsem zapomněl
 a neumím to víc
 přiznávám, to mi teď schází.

 Přiznávám, že potýkám se s rovnicí
 s rovnicí, kde neznámou je čas
 proč já se vracím tam
 kde stále míň to znám
 mám léto rád, ale v něm tě ztrácím. 

 Já vím, že jsem uměl dřív
 do očí ti říct 
 všechno co jsem chtěl
 teď jsem zapomněl
 a neumím to víc
 přiznávám, to mi teď schází.

 Přiznávám, že zas si budu chvíli lhát
 přiznávám, že podzim přišel dřív
 sny tiše mrholí
 jen trochu zabolí
 když přiznávám, že se ti ztrácím.

 Já vím, že jsem uměl dřív
 do očí ti říct 
 všechno co jsem chtěl
 teď jsem zapomněl
 a neumím to víc
 přiznávám, to mi teď schází.

 Já vím, že jsem uměl dřív
 do očí ti říct
 všechno co jsem chtěl
 teď jsem zapomněl
 a neumím to víc
 přiznávám, to mi teď schází


hudba: Karel Zich
původní text: František Novotný
zpívá: Karel Zich
vznik: 1984 (na albu Suprafonu)