Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 24. ledna 2010

Facebook experiment


Před nedávnem mi na facebooku přistála následující zprávička:

FACEBOOK EXPERIMENT: Pokud toto budes cist - prestoze treba malo komunikujeme - zanech mi prosim pod timto komentarem jednu vzpominku, ktera nas oba spojuje, potom zkopíruj tento maly experiment do tveho vlastniho statusu. Budes udiven, ktere vzpominky na Tebe mame :-)
Je to tedy takový malý "řetězový dopis", a já se do něj vyjímečně zapojil a taky tenhle status zveřejnil a začal poctivě odpovídat na stejné statusy svých přátel - nějak moc jich nebylo. Shodou okolností byli všichni ode mě vzdáleni minimálně stovku kilometrů a podobně jako já určité city prožívají bouřlivěji než lhostejná většina.


Člověk by řekl - jediná vzpomínka ale jakou vybrat ? Ale dalo se, vždy jsem dokázal najít jednu velmi hezkou. Hned mi bylo teplo u srdce ...

A pak ...

FACEBOOK EXPERIMENT: Pokud toto budeš číst-přestože třeba málo komunikujeme- nezanechávej mi zde na facebooku žádný vzkaz úplně se na to vy*er si mi úplně ukradenej vůbec mě nezajímá, že mě máš rád a že by si udělal kdo ví co... Jestli chceš udělat něco užitečného mohl by si přestat psát tyhle hnusný řetězový vzkazy a dělat něco normláního užitečnýho...

Jeden mlaďoch si zvedl své vlastní ego, ale nás, "citlivky", tím ošklivě překvapil a zranil ...