Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 14. ledna 2010

Zemětřesení na Haiti

Dva dny po ničivém zemětřesení na Haiti jsem se díval na TV a poslouchal, co bude dělat česká vláda a organizace

Odpověď zní - Ministerstvo zahraničí uvolnilo 5 milionů (víc bez vlády nemůže), vláda bude v pátek(?) a v pondělí jednat, jestli pošle nějaké záchranáře (spíš bych se odvážil říci že hledače mrtvol), hasičský záchranný sbor prý nemá na Haiti zázemí a tak nepošle nikoho ...

Přesně takových zápisů do blogu se vždy bojím a budu bát, zápisů kdy přemýšlím, jestli se mám smát, plakat nebo se stydět :-(

Něco málo článků ze serveru Novinky

Naštěstí existují lidé, kteří už něco dělají (viz níže) a státy, které posílají jak záchranáře, tak i nějakou tu pomoc ...

Já sám pošlu nějakou tu korunu na jedno z kont a pak už mohu jen snít o tom, co by bylo kdyby. Před pár dny, kdy se na Haiti ještě zem netřásla, jsem si dělal testík na Facebooku "Jaký jsi anděl?" ... Můžete hádat co jsem odpověděl na následující dvě otázky a jak bych se zachoval - dávám je sem včetně překlepů a pravopisných chyb, jak už se dají najít na Facebooku a pak taky, co mi vyšlo ...

4. Kdybys měl/a křídla, co bys udělal/a jako první?
* Chlubil/a bych se, že jsem zase o něco krásnější.
* Radoval/a bych se z nových možností
* Nechal/a bych je složené na zádech a chodila bych pěšky. Bojím se výšek.
* Bloudil/a bych po světě jen tak, bezdůvodně.

7.A na konec: Kdybys byla anděl, co bys spáchal/a?
* Pomáhal/a bych, kde by se dalo.
* Sprostě bych zněužíval/a toho, co jsem.
* Ulétl/a bych od všech svých starostí.
* Neudělal/a bych nic. Jsem zbabělec.

Lékaři bez hranic - č. sbírkového bankovního účtu: 210 10 50 700 / 2700, variabilní symbol 111. (Organizace na Haiti vyslala také českého chirurga.)
Člověk v tísni - č. sbírkového bankovního účtu: 40954095/0300, dárcovská SMS ve formě „DMS SOSHAITI“ odeslaná na číslo 87777.
Arcidiecézní charita Olomouc - č. sbírkového bankovního účtu 35-1868350237/0100, variabilní symbol 99999. Dárcovská SMS má tvar DMS HAITI na čísle 87777. (Charita na Haiti již několik let řídí humanitární projekty.)
ADRA - č. sbírkového bankovního účtu: 4028 4028/0300, variabilní symbol 391. (ADRA na Haiti realizuje několik projektů.)