Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 20. ledna 2010

Facebook ... (pokus shrnutí a doplnění)

Málem mám chuť do nadpisu napsat "po tisící první", ale protože se dnes chci vrátit ke svým předchozím blogům a dodat k nim pár informací, nazval jsem ho malinko jinak :-)

6.ledna - Stalker catcher
Na stránce http://www.facebook.com/note.php?note_id=269202770545 je hezky sepsán odstaveček vysvětlující, proč podobné aplikace dříve fungovaly, ale teď již nemají jak fungovat. Každopádně platí - "jen přidání se do skupiny aplikaci (notifikaci) nespustí a nejde poznat, kolik přátel jsem pozval, kolik jich mám celkem a kolik jich pozvánku přijalo ..."

6. ledna , tentýž blogpost - Změna barev facebooku
Kdo hledá najde - existuje způsob, kterak si pozměnit vzhled Facebooku, ale zase platí ""jen přidání se do skupiny aplikaci (notifikaci) nespustí a nejde poznat, kolik přátel jsem pozval, kolik jich mám celkem a kolik jich pozvánku přijalo ... takže autor stránky/skupiny nemá jak zjistit, jestli jste splnili jeho podmínku, aby vám pak zpřístupnil požadovanou aplikaci"


A k tomu způsobu - funguje na internetovém prohlížeči Mozilla Firefox po nainstalování doplňku https://addons.mozilla.org/cs/firefox/addon/2108 - viz např. post http://www.facebook.com/notes.php?id=236944392378 pro další potřebné detaily

9. ledna - změna skupiny z Iphone zdarma na Paroubek 
- rozhovor s původním správcem skupiny. Tady už není co dodat :-)

10. ledna - SMS zdarma a změna barev facebooku
o barvách už jsem řekl vše potřebné výše, u SMSek to napsal v některém ze svých postů Pooh - tam, kde skupina slibuje SMS zdarma a má i aplikaci, by se jeden bál tam tlouct skutečná čísla a Emaily - a znova říkám - jen přidáním se do skupiny nic nezískáte, jen pak všanc dáváte možnost tuto skupinu zneužít na rozesílání spamu - kdyby dotyčný správce skupiny za každého človíčka a reklamu dostal korunu tak by si vydělal desetitisíce.

18. ledna - Za člena skupiny 10 Kč na Haiti
Blogpost starý dva dny. Pokud se dnes něco kolem toho vyvinulo, písnu to v dalších dnech, opět nějak nemám dost času na študýrování textů na netu ...