Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 13. ledna 2010

Projekt 365

Projekt 365 - Každý den jedna fotka, každý den jedna vzpomínka, každý den jeden okamžik...
...na celý život

Tenhle projekt mě docela zaujal, jen nějak nejsem schopen  každý den popisovat a fotit každý den, nebo i jen popisovat podobně jako kamarádka Margit na svém blogu o svém dítku Val. Zde je odkaz na zápis, který je sice "mimo", ale mě se líbí - jmenuje se "Jsem Lev"

Pár blogů (kromě výše zmíněného, který jsem pomáhal rozjíždět) je do něj zapojeno i v čechách,
a základní informace se nechají najít - například na stránce http://noemi.ic.cz/index9.html, z níž si dovolím odcitovat jeden odstaveček českého překladu textu o projektu 365
Lidé často popisují, jak jim "celý život proběhl před očima", když prožijí nějakou traumatickou událost. Když začal Taylor McKnight pořizovat snímek každého dne, v lednu 2004, netušil, že projekt nebude pouze upomínkou na celý rok, ale že mu také pomůže ujasnit si, co je v jeho životě důležité. Ať už to byly jeho vztahy, kariéra, jeho smysl pro módu, zaznamenávání každého dne ve fotografii vytvořilo bohatou obrazovou historii jeho života... a navíc se stal lepším fotografem! Teď, když je uprostřed druhého kola, požádali jsme Taylora, aby nám o tom něco napsal. Přečtěte si, jak a proč začít tvořit vlastní fotografickou historii.
Jak už jsem řekl, na denní focení asi nemám - navíc by to bylo dost nudné, zvlášť když chodím do práce a po práci se učím na zkoušky (v podstatě celý leden 2009) - a tak zkouším něco jiného a možná i snažšího - každý den se dokopat a napsat jeden záznam na Blog, pokud možno něco aktuálního - ať už mě "trápí" nějaký sen anebo dění v realitě dneška ...

Jenže ani to není lehké - když se nic neděje, tak pak není co psát, anebo se něco děje a já jsem v práci (a po nákupech, úřadech, ...) od šesti ráno do osmi večer a to už pak není síla cokoliv plodit. Proto občas budu lehce podvádět a předem nastrčím do blogu nějaký neutrální příspěvek, který jde použít pro každý den

Například tento, který jste právě dočetli :-))