Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 10. ledna 2010

Facebook - zas a znova :-( Tentokrát SMS zdarma

Zas a znova vidím na Facebooku skupiny (nebo se zpožděním pěti dnů čtu na serveru Pooh o dalších), které zjevně jen nabírají členy, ale to co slibují, nemají jak splnit.

Na serveru POOH v onom článku autor zmiňuje dvě skupiny
a dále pak hovoří o skupinách slibující "SMS z Facebooku zdarma". Zkusmo jsem tedy vyjel ve Facebookovém vyhledávání sousloví "SMS zdarma" a nalezl jsem 24 různých skupin.

Dvě z nich mě však dostaly - jmenují se totiž "SMS a emaily z Facebooku ZDARMA !" ... Gah !!

Odkdy nejsou Emaily zdarma ?? To netuším, ale 15 tisíc (!!!) uživatelů z první skupiny a tisíc pětset z druhé skupiny zřejmě za Emaily platí. Návod samozřejmě říká u obou prakticky to samé -


Jak aktivovat ??
Je to velice jednoduché, stačí postupovat podle následujících kroků.


1. Klikni na tlačítko "Staňte se fanouškem"
2. Klikni dole, pod obrázkem na "Navrhnout přátelům"
3. Vyber všechny své přátele.
Atak dál - nechce se mi dál citovat ...

Prostě a krásně = pokud se někdo má jen přidat do skupiny spolu se všemi přáteli a "ono" to má pak samo poslat notifikaci do Facebooku nebo na Email, tak je to podvodná skupina na 99% což se dá říct o cca 20 skupinách z oněch 24. U těch čtyř jsem zlehka na pochybách, jestli procentuální odhad "podvodnosti" o něco málo nesnížit, na druhou stranu se mi nechce dávat všanc má soukromá data z Facebooku :-(