Jojo, krásně se nám to měnilo v posledních týdnech - Nejprve ohromná reklama na seriál "Tísíc a jedna noc", co zřetelně vypadalo jako telenovela, ale protože slovo "telenovela" by diváky odrazovalo, (zvlášť když to TV NOVA chtěla dávat několikrát týdně v hlavním vysílacím čase) tak byli novináři žádáni, aby ono slovo ve spojení se seriálem nepoužívali.
[recenze Lidových novin - Šeherezáda aneb Když se jedna noc nesnesitelně protáhne - 7.února 2011]
Jenže ouha - průzkum ukázal, že se v čechách na toto dílko dívalo přes milion lidí, ale oni to byli spíše důchodkyně, jak byla nazvána kategorie lidí starších 55 let, na něž Nova necílí - resp. necílí v hlavním vysílacím čase. A tak se seriál stěhuje do podvečerního času.
[Pooh.cz - Neberte šedivákům jejich Tisíc a jednu noc - 9. února 2011]
Když si čtete a prohlížíte statistiky, které jsou kolem tohoto seriálu dostupné, můžete se jen smát článku z Mediafaxu: Diváci si přejí seriál Tisíc a jedna noc sledovat v dřívějším čase... Správně to nazvaly Lidové noviny - Zklamaná Nova. Telenovelu Tisíc a jedna noc už večer neuvidíte, kde v posledním odstavci odhalili ono zjištění, jenž je stejné jako to moje. Co je ale Opravdová tragédie při sledování tohoto seriálu odhalil server Root
pozn: Původně jsem vyšel ze článku "Učebnice mediálního newspeaku: Porážka Turků na Nově", jenž kdosi prolinkoval na Facebook a dost se pak ujal u mých přátel...