Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. února 2011

Povedené reklamy a jejich parodie

V tomto týdnu jsem měl štěstí na Youtube, kdy mi v neshlédnutých videích nabídl videa s vuvuzelou. Tohoto nástroje jsem si už všímal loni při fotbalovém mistrovství světa v televizi, ale i příspěvkem
Vuzuely v DOOM a současně jsem našel i papírek se článkem na jednom serverů. Nejzdařilejší kousky byly asi tyto dva:

Jak by vypadal Pán prstenů, když by Mordor vyzbrojoval skřety vuvuzelami?


Dá se na vuvuzelu zahrát nějaký hudební motiv z filmu? Ano dá.


V tom článku ale byla předvedená jedna z reklam, jenž mě zaujala. Prý v ní bylo použito minimum digitalizačních triků. To bych chtěl umět dělat ;-)


Více v článku na Technet.cz =
Legendární internetová videa a parodie: reklamy, Star Wars a počmáraná těla - http://technet.idnes.cz/legendarni-internetova-videa-a-parodie-reklamy-star-wars-a-pocmarana-tela-1lk-/sw_internet.asp?c=A110106_141655_sw_internet_pka