Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 5. února 2011

Náhoda není náhoda

Myslíte na někoho, koho jste pěkných pár měsíců neviděli, a on vám do minuty zavolá, případně ho potkáte za příštím rohem. Jste součástí božího algoritmu, nebo si s vámi právě zahrává synchronicita? ptá se sugestivně článek v Instinktu, jenž jsem měl možnost před koncem roku číst v papírové verzi časopisu, a teď, pro potřeby svého blogpostu jsem si ho našel i na webu.

Když si článek přečtete, zjistíte, že hovoří o všem, o čem celé roky hovořím na svých blozích, byť to tak někdy nepojmenovávám  - dejavu, jasnovidecké chvilky, synchronicita...

Každý vnímavý člověk je jasnovidcem - tvrdí článek. Mě osobně toto tvrzení potěšilo :-)

Jasnovidecké chvilky alias dejavu jsem si užil několikrát a je velmi pravděpodobné, že mi jedna z nich zachránila zdraví (Sny a astrální cestování 4.) a ty, které jsem zde na blogu popisoval naposledy mi naopak upozornily na krásně prožitý víkend.

Synchronní bývám s mamkou, když jsem od ní poměrně daleko a chci jí zavolat, tak si říkám - ještě ne, ještě ne a když už zavolám, tak se dozvím, že právě přišla domů k telefonu a je ještě oblečená v kabátě. Loni jsem takto odkládaný hovor natrefil ve třech případech. Je ale pravda, že další hovory jsem konal v době, kdy si sem jist, že je mamka doma a po obědě, protože je to přeci jen jistější ;-)

Žádné komentáře: