Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 2. února 2011

Slapy (2 dny poté)

Dívám se na svůj včerejší zápis a zjišťuji, že jsem ve včerejším souhrnu prozradil o naší akci a dění na něm toho docela dost a na dnešní speciál mi nezbylo skorem nic

Poprvé jsem ale viděl "blicku dvojic" a protože byla vymyšlena tak, že dvojici tvořil dospělým a dítětem, a dospělých bylo málo, musel jsem nastoupit i já

Pohled spoluhráčky v téhle dvojici je ale jasný: "Cožeee co to hraje?!?"

Já sám jsem ještě teď energeticky nabit a dobrá nálada mi drží (ale zítra se mi jí tutově někdo pokusí zničit) a jsem sám ze sebe spokojen, že jsem se odhodlal býti v pořadatelském týmu.


Píšeme o sobě: http://www.nss.cz/?modul=zpravodajstvi&akce=aktual&orderby=3996&strankovani=0&zobrazeni=ano

PS: O astrálním cestování sem do Loutí písnu někdy později, až na to bude nálada se zahloubat :-)