Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 5. prosince 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (48.)

Vždy, když zůstávám v práci na přesčasu v pátek odpoledne a snažím se honit nějakou práci - v tomto týdnu jsem honil jen emaily a reagování na ně - si říkám, jestli už to vážně nepřeháním a jestli by to nemělo počkat. Tak to těžko říct, každopádně v práci začalo odvolávání lidí z pozic, jenž byli spjati s jistým pánem z jisté politické strany který byl ve vedení poměrně vysoko a byl odvolán jako první.

Strach, který popadl všechny, dokonce i řadové zaměstnance mě nevyjímaje, protože to začalo být dost ošklivé, další odvolání a výpovědi začaly směřovat do našich řad. V mém případě uhodilo už dost blízko na to, abych se přikrčil a pozoroval, odkud ta bouřka jde... Tak sakra z kolika směrů vlastně jde ?!? .............. Pokud jen z těch o kterých vím, tak mě osobně by měla minout...

Mohu se uklidňovat třeba psaním blogu a podle výkonu, který jsem v týdnu v tomto směru podal  musím konstatovat že ona výše zmíněná bouřka se mě dotkla vnitřně více než si připouštím, protože mám zničehož nic předepsané příspěvky na téma "Co jsem to jenom poslouchal" až do prvního dubna 2012 s tím, že mezi příspěvky jsem vynechal vždy alespoň tři dny. (Kolik jich tedy je? Dost.) Sice necelá polovina je jen takové volné pokračování této série, ale i tak. Ve výběru skladeb je jich více smutnějších ...

Druhá z možností jak se uklidňovat je věnování se něčemu úplně jinému, je u mě hraní dračího doupěte. Už nevím kolikátou hru se probíjíme jedním podzemím a je u toho smíchu až až.

I když i zde byl takový okamžik na začátku, kdy jsem si říkal - pozoooor, tady se nám pídžej pokouší zaříznout akci jednoho z našich hráčů resp. jeho postavy. Ach jo...

Žádné komentáře: