Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 27. prosince 2011

Rozloučení s V.H.

S mírným zpožděním se vracím k pátku, kdy proběhlo rozloučení s Václavem Havlem, celostátní minuta ticha a v Praze pak v vlastní pohřeb.

Velice mě mrzí, že jsem nemohl být na shromáždění v Mostě, které organizoval kluk, jenž se narodil až po sametové revoluci (a se kterým jsem pár měsíců hrával dračák), ale byl jsem pracovně desítku kilometrů daleko ...

Video z České Televize - Regionální zprávy - před Mosteckým divadlem se četly optimistické texty V.H.
Idnes - Ústecký kraj: Havel nesmí být jen povinná četba, říká mladý organizátor piety v Mostě

U mě to s minutou ticha málem nedopadlo, v práci na pobočce jsme byli jen dva, já zažraný do práce a najednou ke mě do serverovny přilítla kolegyně, že v rádiu je ticho právě kvůli tomu.... Když jsem pak sledoval záběry, jak minuta ticha probíhala jinde, nemohl jsem si nepovšimnout, že houkaly i sirény. Nu, ve městě kde je naše pobočka se to nedělo...

Idnes: Do mlčení zněly zvony, lidé na ulicích i v obchodech vzdali poctu Havlovi