Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 19. prosince 2011

Krátké shrnutí sedmi dnů (50.)

Každý týden si zřejmě musím prožít něco, co není úplně hezkého, zřejmě abych pochopil a neustále si připomínal, že můj život je dost dobrý a mohl by být horší, abych si ho více vážil.

Takže když se mi jakžtakž dařilo v práci (byť k ideálu to má stále daleko), musel jsem být mírně sražen v dračáku, o kterém jsem tu několikrát za poslední dobu psal jako o oáze klidu. Zde se po úterní hře vybarvilo to, jak si někteří hráči váží své reputace, kterou si jejich postava vydobyla a jak se mnozí hráči za ta léta změnili. A také, jak jeden hráč hraje charakter své postavy tak skvěle, až ho ostatní nenávidí (jeho postavu samozřejmě). Dračák nás hraje poměrně malinká skupina a její rozpad by znamenal zánik.

V práci jsem v tomto týdnu měl poměrně pohodu, byť jsem se nezastavil a ruleta přesčasů se nebezpečně roztáčí, ale v pátek byla přibržděná událostí, která byla trošku smutná a trošku radostná - jedna z mých kolegyň se v relativním zdraví dožila důchodu, odpoledne pořádala rozlučku...

Další z rozluček, která se ale teprve bude konat, je rozlučka s bývalým prezidentem Václavem Havlem, neboť v neděli brzy ráno zemřel...

Blíží se vánoce, mám posledních necelých pět dnů dokoupit poslední, nejdůležitější dárek - pro maminku...