Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 20. prosince 2011

Opět duševně mimo


Po dnešku si připadám, jako po třech ošklivých prohrách a jsem z toho tak mimo, že se nemohu na nic pořádně soustředit... A přitom jen za první prohru si mohu sám a to z dračáku...

Druhou prohru mě zasadil čerstvý článek o mladých komunistech, (resp. souhrn z tohoto článku) o tom, jaký že je Havel zrádce a přisluhovač a ....
Více třeba na Ihned => Omluva od KSČM mi přijde málo, řekla Němcová k urážkám Havla od mladých komunistů

Dost mě to zklamalo a nalomilo, s jakými lidmi sdílím tuto zem  a už to mě vykolejilo z normálu, takže mě pak dokázala definitivně dostat mimo noticka od kamaráda o tom, že z báječné dvojice koťátek - Kevina a Whitney - jedno odešlo za duhový most díky viróze. Jakoby odešel kus

[tomuto příspěvku je souzeno, aby zůstal nedopsán, dívám se do něj už 90 minut a nic -------]