Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 17. prosince 2011

Šetřením k invaliditě

Po celé dnešní odpoledne sleduji mojí 70+ letou mamku, kterak se po bytě pohybuje poněkud belhavě. Pak, když viděla mé podezřívavé oko, se mi přiznala.

"Včera večer jsem šla do kostela, byla už tma a u nás na patře soused měl otevřené dveře, takže jsem viděla. Sešla jsem dolů do tmy a myslela si, že už jsem na konci schodiště, ale chyběl mi ještě jeden schod, takže jsem se bouchla do kolena"...

Zmohl jsem se na hlášku zmíněnou v nadpisu a byl akorát naštvaný, protože jestli mám platit za elektřinu ve společných prostorách 70Kč nebo 71Kč je mi fakt ukradené. A zvlášť, když v místě, kde mamka upadla, zářivka je a v celém úseku, kudy mamka musí projít je vyměňuji taky já...

Žádné komentáře: