Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 31. ledna 2012

Na internetu vše zadarmo?

Narazil jsem na blogpost Zadarmo není zadarmo, aneb co nás stojí pirátění a trošičku jsem se nad ním zamyslel.

Ano, článek má svojí pravdu, že stažení některých věcí přijde dráž, než nákup originálu. A tady právě vzniká moje dilema - a co dělat, když originál JEŠTĚ nejde sehnat, nebo v horším případě  nejde sehnat. Už párkrát jsem narazil na problém slůvka "Už", takže jsem měl několikrát puštěný počítač víc jak 24 hodin. V době, kdy jsem měl ještě modem a neměl pevnou linku na internet, mě to stálo víc jak tisíc korun, což by za v blogpostu zmiňovaných 400 Kč opravdu bylo nevýhodné.

Bohužel, Česká republika patří mezi země, kde se nedá z produkce hudby stále koupit úplně vše a pokud snad ano, tak v místech, která jsou pro mě neúměrně vzdálená a tím pádem bych utratil další peníze za jízdné...