Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 24. ledna 2012

Shrnutí minulého týdne (2.)

Jak shrnout druhý týden, který u mě potvrdil pověsti a pověry kolem pátku třináctého? Jde to těžce...

Pomalinku se začínáme v práci vzpamatovávat z šoku při zavádění nových systémů a čekáme, kdy "to" spadne, protože nám se sice povedlo zavést nové programy, ale valná většina z nich ... no ... není dokonalá. Dalo by se říct že není ani doprogramovaná.

Jak se zdá, naše nejvyšší nadřízené začalo něco děsit a tak se to v pátek třináctého zhruba tak v jedenáct hodin zbláznilo a najednou dva mí kolegové jeli na pobočku "C" a další dva na pobočku "R" a já, jakožto nejznalejší problému (jak tvrdí oni) dělal "přítele na telefonu" nebo chcete-li dispečink.

Je to neuvěřitelné, ale kolegyně až nyní, po nějakých 8 dnech provozu zjistili, že jim nejdou čtečky čárových kódů a že jim nejde to a tamto. A to přitom některé z nich (asi tak polovina kolegyň z pobočky "C") měli ještě o nějakých deset dnů k dispozici verzi testovací, takže tím spíš se na problém přijít mělo.

Chtěl jsem odjet na jednu akcičku odjet z práce ve 13 hodin, takto jsem odjel až v půl třetí a ještě jen díky tomu, že jsem slíbil, že budu na telefonu, neboť kolegyně dostaly příkazem jít do práce v sobotu a v neděli a někdo jim měl být nápomocen. Jak to dopadlo? Mezi 18-23 hodinou jsem na akci na střídačku visel na vpn a pokoušel se zpracovat hrozivé množství emailů. Úspěšně....

Ani jízda na akci a z akce se neobešla bez problémů, stejně jako loni jsem narážel na úseky silnice, které byly uklouzané a díky blízkosti vodní nádrže sypané pouze drobounkým štěrkem. To bych tedy zhodnotil jako očekávatelný stav než jako důsledek pátku třináctého.

Každopádně akce byla skvělá a ještě skvělejší bylo zjištění, že uvnitř budovy nemá můj služební mobil signál. A když jsem pak pobíhal venku kde signál byl a nepřicházela ani SMSka o zmeškaném hovoru, byl jsem přímo nadšený a akci si užil. I když jako pořadatel a kameraman, tedy nikoliv jako aktivní účastník...

A dodatek z pondělí třetího týdne - tak v HK - už problémy s programy došly tak daleko že to tam řeší ruční prací mimo program. Jsem sám zvědav na to, jak dopadneme v úterý my....