Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 28. ledna 2012

Shrnutí minulého týdne (3.+ 4.)

K týdnu č. 3 není co říct - nuda, šeď, práce a vztek

K týdnu č.4 se vyjadřuji trošku předčasně, ale ...

V úterý jsem se poprvé uviděl na vysoké škole s profesorem předmětu "Ochrana životního prostředí" a poslech si, proč nemohu na jeho zkoušku. Ano, protože mi od listopadu neposlal odpověď na můj dotaz, protože si myslel, že jsem nějaký ostravský flákač denního studia (přestože jsem mu to tam vypsal). No co, no nic...

Celý týden jsem se věnoval učením se na druhé dvě zkoušky, které jsem dělal ve čtvrtek odpoledne a v pátek ráno, ty naštěstí mám. S jednou tradiční vyjímkou - dračáček v úterý odpoledne. Tam nám již nehraje hráč, který se svojí postavou vyvolával kontroverze, takže další ne zcela urovnané vztahy postav měly šanci dojít buď k narovnání, nebo alespoň k objasnění...

Od pátečního dopoledne až do zítřejší neděle sháním materiály na semestrálku toho mého nešťastného předmětu o životním prostředí, dneska jsem si ofotil kde co, co si myslím, že použiju. Ale musím se pochválit - mám štěstí na dobré kamarády, příbuzné a známé. A taky na kolegy, kdy mě zazásobili nějakými materiály (netušil jsem u mnohých, že taky dělali vysokou školu či ji zkoušeli a že prošli i tímto předmětem, nebo něčím hodně podobným). Ale největší překvapení bylo v našem okresním muzeu - kdy budu mít příští pátek připravené materiály - přes čtyři lidi jsem se propracoval ke knihovnici, která mi do jejich místní studovny připraví materiály.