Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 10. ledna 2012

Shrnutí minulého týdne (1.), aneb reakce na PFku

Tak jsem se nakonec rozhodl, že budu pokračovat v sériích "shrnutí", tedy takového zjednodušeného "projektu 365", který už třetím rokem naplno běží na blogu u Margit a věřím že i na dalších blozích.

První týden tentokrát obsahoval jen neděli, kterou jsem jedním slovem, kterou jsem ve shrnutí 52. týdne odbyl slovem "odjezd", ale přeci jen jsem jednu věc nepopsal.

Kdykoliv totiž jedu na nějakou pijatiku s přáteli stejného nebo mladšího věku, skončí to tak, že  minimálně jeden člověk má u své postele kýbl a průběžně se v noci budí a bleje do něj.

Když mi pak přišla na oči PFka Margit s heslem "Není důležité, co pijete, ale s kým pijete", musel jsem s ním souhlasit, byť s jedním doplněním a to "A KOLIK TOHO PIJETE".....