Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 20. května 2012

Co jsem to jenom (proboha) poslouchal? (40.)

V mládí jsem míval velký problém rozpoznat od sebe zpěváky Pavla Nováka a Petra Nováka, čemuž se teď po letech podivuji.

První skladba, kterou chci představit k Pavlovi je věc, která vznikla před mým narozením a patří do skladeb, které jsem dokázal v mládí zaregistrovat v rádiu. - Pihovatá divka (1967)

Ze stejného roku je další skladba, která mě zaujala až dnes, kdy jsem se pokoušel vyhledat nějaké klipy.

Pavel Novák - Malinká


Ovšem píseň zazpívaná od srdce a ještě od lásce, to se nechá poslouchat stále a chápu, proč jí měla sestra na pásce

Pavel Novák - Nádherná


Na youtube se dá najít tento výběr - který vám představí něco málo z toho, co Pavel Novák nazpíval: "Youtube TOP 25 list of Pavel Novák"

Já osobně jsem v něm nenašel nic co bych si dal v dnešní době do oblíbených skladeb ...