Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

úterý 22. května 2012

Shrnutí uplynulého týdne (20.)

Na začátku tohoto týdne jsem doufal, že se situace kolem mě zklidní. Jenže na konci týdne devatenáctého se rozhodlo několik mých věcí polehounku odkráčet do věčných lovišť botami počínaje a holícím strojkem konče. Takže jsem "vesele" v pondělí utrácel.

Jenže pondělí bylo "veselé" i z jiných důvodů - tak jak jsem se v minulém týdnu styděl za své kolegy, tak teď jsem se styděl za kolegu mající na starost jinou oblast. Zavolala mi kolegyně, která kdysi pracovala na jedné naší pobočce a hovořila o tom, že již 2 měsíce čeká na odstranění několika drobností, které ji a jejím 4 kolegyním znepříjemňují práci. Jednu z nich jsem zvládl odstranit za pět minut, tu druhou bohužel musel vyreklamovat na vyšší úrovni, třetí vysvětlil... Mě to stálo celkem 15 minut času...

Pondělní dění mělo dohru jak v pondělí (kdy jsem dostal sprďáka od dalšího kolegy, že lezu do zelí někomu kam nemám chodit), tak i v úterý ráno. Zazvonil mi telefon a opět ta kolegyně z jiné oblasti a prý jsem byl vysoce úspěšný, protože se mi povedlo udělat i onu věc, co šla na reklamaci. To se mi povedlo a dokonce tak, že jsem to vlastně "náhodou" opravil sám, a reklamace nebyla potřeba. Ostatně se jí naše pražská podpora firmy F* ani nedotkla (soudě podle našeho elektronického helpdesku). Vše jsem si pak ještě o polednách ověřil telefonicky s jinou kolegyní z těch pěti a když se mi povedlo situaci povedlo vylepšit navedením jedné z těchto kolegyň po telefonu, takže jí program začal fungovat ještě lépe,neznalo nadšení mezí.

JÁ SNAD SPÍM A TOHLE VŠECHNO SE MI ZDÁ!!!

Opravdu nenacházím slov... Tohle totiž podle mě bude mít dohru, protože jejich ředitel si se mnou (od poloviny 90 let) tyká a podle všeho navrhl on, aby se na mě zkusili obrátit, takže na poradě ředitelů se to dozví náš ředitel a pokud to bude podáno tak, že jejich informatik je [cenzored] a já hasil situaci, může se problém přenést k našemu šéfovi a to si neodvažuji odhadnout co z toho bude.

IKEA nabízí exkluzivní box pro VIP klienty
(vtip kolující na internetu)
Jenže já asi opravdu spím, protože celý úterní podvečer sleduji případ hejtmana STČ kraje, který byl odchycen s krabicí plnou peněz. Jsem zvědavý na dvě věci - jestli dojde k pádu politika do zapomnění a jak se bude vymlouvat na téma "odkud se peníze vzaly"

Zatčen byl ještě v pondělí večer spolu s dalšími sedmi lidmi a dokud se nevědělo pořádně o co jde (tentokrát nebyl žádný únik informací od policie) mohl si Rath vykřikoval o "policejní šikaně". To politici ČSSD byli opatrnější i když ...
"Pevně věříme, že policie má vše řádně podloženo a zdokumentováno a že nehrozí, že by takto odstartovala předvolební kampaň ve středních Čechách. Pokud by se však skutečně prokázalo porušení zákona, řídí se ČSSD zásadou 'padni, komu padni', která platí bez výjimek pro všechny členy," uvedli ve společném prohlášení Bohuslav Sobotka a Michal Hašek.
Mé přání se splnilo ještě v úterní noc:

Mluvčí Středočeského kraje Berill Mascheková rozeslala médiím vyjádření hejtmana Davida Ratha k dnešním událostem. Uvedl, že dostal na návštěvě krabici s vínem a o penězích nevědělCelé prohlášení si přečtěte zde.

Dál budu případ Davida Ratha sledovat jedním okem, ale na nějakých 95% jsem přesvědčen, že to na D.R. není nastraženo.

Středu jsem si nakonec vyhradil na úklid v serverovně pobočky B*, už to po nějakých šesti měsících potřebovala a věnoval se administraci. A měl hovor s ředitelem, pod nějž spadá ona pobočka, o níž jsem mluvil v pondělí a v úterý. A pod podlahou D.R. v jeho domě bylo dalších 30 milionů

Čtvrtek z pohledu pracovního prakticky nestojí za zaznamenání, z hlediska společenského pak ano, kdy jsem měl po šichtě kolem sebe dvě kolegyně z práce a příjemně jsme se u kafíčka a zmrzlinky bavili téměř celé tři hodiny...

Pátek až neděle byly ve znamení jisté akce v místě, o němž jsem tu již psal a to o Růžené. O dění kolem mých snů z Růžené pohovořím v (mnohem) pozdějším příspěvku, až si to trošku srovnám v hlavě, nebude to totiž nic objevného či převratného... Ale pojdme k dění

V pátek jsem se málem rozšvihal na cestě na akci. Přestože vím, co se děje na D1 a na silnici č. 3 v pátek v pozdním odpoledni, jel jsem tamtudy, kontrolován mojí GPSkou s "Jarouškem". Kupodivu D1 byla docela příjemná, asi proto, že na 11 kilometru se už nestaví a nechá se to tam projet plynule. Zato u Benešova byla taková zácpa, že se přenesla o nějaké tři kilometry zpět do míst, kde je stoupací pruh a mírná zatáčka. A já samozřejmě, tvrdě předjíždím pomalejší vozidla a náhle zjišťuji, že oba pruhy stojí. Ubrzdil jsem to, mé nové letní pneumatiky spolu s promyšleným bržděním udělaly své.

Jen zde jsem ztratil 30 minut v popojíždění přes ony 3 kilometry a zjištění, že všechny následné snížení rychlosti na 70km před křižovatkami opět kolonu téměř zastavují, nechal jsem Jarouška udělat přepočítání trasy a uhnul na okresky. Přátelé, toto už ve středočeském kraji vícekrát neudělám - tak rozbité silnice sem ještě neviděl a to ta silnice měla jen trojmístné číslo začínající jednotkou. Ale mohu být "ráth", že jsem si urychlil cestu a že jsem nepíchl, což obé postihlo jednu z hlavních pořadatelek akce.

Popsat sobotu a neděli dopoledne půjde poměrně rychle - akce pro děti se docela vydařila, prozkoušeli se věci, co se použijí na letní tábor, jen škoda že akci narušovalo šílenství kolem mistrovství světa v hokeji, v sobotu se hrála semifinále.

Celou neděli odpoledne jsem trávil na cestě zpět, "Jaroušek" se vyznamenal a navedl mě ku Praze úplně jinudy přes "strakonickou"...

PS: V pátek ředitel nedorazil, jakoby náhodou k nim dorazila nečekaná kontrola