Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

sobota 3. ledna 2015

O týden dříve...

O týden dříve, stejně jako dnes, jsem měl na výběr.

Buďto půjdu na rodinnou sešlost anebo některé členy rodiny zklamu.
Případně z jiného pohledu byla možnost, se buďto nudit v hluku, anebo se příjemně bavit.

Můžete hádat, co jsem si vybral - příjemně jsem se bavil na akci zvané RVHP, rodinná sešlost šla stranou...

Na tohle téma jsme se bavili i na RVHP - prostě máme stanovený pátek a sobotu odpoledne, buď se povede jeden den, jindy dva, tu a tam bohužel žádný, ale má to pravidelnost a řád, dá se s tím počítat a dopředu plánovat. Přesto musela být sešlost v sobotu a nikoliv v neděli, ačkoliv všichni zúčastnění měli volno i v neděli.

Navíc jsem se s devíti desetinami rodiny viděl o dva dny dříve, o to víc mě svědomí netrápilo...

Dnes se situace může opakovat, rodinná sešlost u příležitosti nového roku (ne tak početná jako ty dvě prosincové) je možná naplánována na dnes. Možná na zítra. Já to ani nevím a za hodinku odjíždím na RVHP...