Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 11. ledna 2015

Shrnutí posledních dní

Přiznám se, že ani nevím, jak bych si sám pro sebe shrnul posledních 10 již uplynulých dní do nějaké jednoduché věty. Jediné co vlastně vím jistě, je to, že je mi smutno na duši.

Pracovně na mě první čtyři pracovní dni padaly "kostlivci ze skříní", takže přemýším i nad tím, jakéžeto procento kostlivců padá jen a jen na můj vrub, hlavně díky tomu, že ne zcela důležité úkoly se odkládají, případně předávají na kolegy, ale i ti jej mohou odložit. No jo, ale pak nastane buďto den, kdy už splněny musí být či nedejbože už splněny měly být, anebo těchto odložených drobných nedůležitých úkolů na pobočce je tolik, že je záhodno je začít plnit. Na pobočce F* mě to nyní stálo jen 10 hodin práce rozložených do dvou dnů, když jsem k tomu všemu přičetl i pravidelnou pracovní činnost....

Začínám "milovat" také jednoho mého kamaráda, který si mě pozval na jednu počítačovou činnost s tím, že mi zajistí i oběd/večeři, abych měl více času na jeho problém. Che - dostal jsem nakonec do ruky objednávkový list z picérky a prý: "zavolej si pro pizzu" ...

Obdobně začínám milovat i své sousedy, tentokrát se porafali mezi sebou ve 22:45, takže v době, kdy má panovat noční klid, ale bohužel také v době, kdy už jsem se snažil usnout...

Tak, jak se vyhýbám v úterý pobočce B* (jak jsem byl osočen, ačkoliv je to ve skutečnosti o tom, že opečovávám jiné menší pobočky), tak jsem přišel o nádherné divadlo, neboť kvůli pondělnímu problému na této pobočce přijel náš krajský ředitel a protože muselo být po jeho, tak nám přestavěl část přízemí a přestože byl v sáčku s kravatou, tak odstěhoval s mými kolegy odstěhoval počítačový kiosek. Aktivní byl ředitel, kolega Z* se tvářil kysele, protože tím padl jeden jeho (žel nereálný) plán, kolega V* si dokonce dovolil ředitelovi oponovat...

Ve středu už problém z pondělka probublal do celostátní televize...

Když už jsem mluvil o kolegovi Z*, tak momentálně přemýšlím, jestli nemám paranoiu, protože mi podezřele v tomto týdnu třikrát udělal kafe (do této doby průměr 6 kafí do roka), což může znamenat že po mě něco bude chtít - což dneska korunoval tím, že jsem obdržel masíčko pro mojí kočičku... Nebo je to černé svědomí? Nebo novoroční předsevzetí?  Je to pro mě prostě překvapivé...

Útoky na web spolku,  o nějž se starám, se opět obnovily, už začínám mít problém s chutí se tím babrat....