Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 22. srpna 2016

ARK Survival Evolved

Před necelými pěti dny jsem už nedokázal odolat svým kamarádům (a jejich hláškám, že mi předzaplatili přístup do alfa verze hry "ARK Survival Evolved" - na Steamu se objevila zhruba 6. června 2016

Hra je o tom, že se s halýma rukama objevíte v pravěku a máte možnost se od kamenných nástrojů propracovat k vyššímu levelu technického vybavení a díky tomu přežívat vedle všech -saurů

Obrázek je z předvčerejška, kdy jsem prodělal první lekci létání a získával své první zkušenostní body.  Včera jsem pro změnu jezdil bez sedla na pravěkém vlkovi a lovil s ostatními maso na jídlo.

Kolegové už mají středověk říznutý tím, že mají generátor elektřiny a světla - v průběhu hry totiž padají z nebe "dropy" (asi nejlepší přirovnání pro reálný svět bych použil spíše slova "dary od bohů"), přičemž generátor napájí benzínem vyrobeným z ropy. A myslím, že do dvou dnů budou mít jejich zvířata obojky s jakousi místní GPS

Na níže uvedeném videu je už vidět o dost pokročilejší technologie, který do hry přinesl patch č. 245



Hra je to skvělá, pokud máte alespoň jednoho kamaráda, protože sólo hra hrát nejde - nezvládnete pojmou právě všechny ony pomůcky, vynálezy a udělátka, prostě se je v jednom člověku nezvládnete naučit.

Tolik prozatím ke hře jako takové - jejíž možnosti teprve objevuji. Je tu ale problém jiný - opět jsem do hry, jíž hrají kamarádi, mezi posledními, což vzhledem k mé poněkud horší technické představivosti znamená, že začínám hrát s o dost méně zkušenostmi a budou mi přibývat pomaleji, zvláště pak, když tuto hru nebudu hrát 6 hodin denně - to prostě nedám...

Také se obávám, že i tato investice do této hry časem přijde vniveč, až jí budu hrát sám, neb ostatní z nějakého důvodu odejdou...