Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 12. srpna 2016

Ingress - opatrně postupuji vpřed

Trpělivým, spíše než intenzivním hraním se pomalu ale jistě propracovávám vpřed, takže jsem mohl v minulých dnech oslavit výročí u příležitosti dosažení levelu desátého ze šestnácti možných.

A také se trošku zamyslet. Třeba nad tím, že už asi vím, jak dopadali partyzáni, když jim odřízli nepřátelé zásobovací trasy, docházelo jim střelivo (tedy krom dalších věcí) a území, které partyzáni ovládali se zmenšovalo, až fakticky zaniklo.

Tak si připadám nyní já, kdy přes léto nemám v týmu Enlightened své kolegy a tak se sám starám o náměstí v našem městě sám. Tedy staral jsem se, došly "náboje" a přesila šmoulů celé náměstí převálcovala a přebarvila do modra. Ostatně i celosvětové skóre v době pořízení obrázku bylo pro žabičky nepříznivé - je to vidět na obrázku úplně dole...

Otázkou tedy je, co teď s tím? Počkat, až se vrátí ostatní, nebo potajmu zbrojit a až budu mít dost střel, tak zahájit boj osamoceného střelce?

Možná ještě zásadnější otázka je ta, jestli Ingress nezahyne na úbytě, zvlášť když jsem viděl na fórech Ingressu, kterak se hráči domlouvají, kterak hromadně  přejdou do hry Pokémon GO. Jak se nakonec podělili, to nevím, ale matematicky to evycházelo, protože v Ingressu jsou týmy dva, v Pokémonech tři.

Ostatně i já sám hraji obě hry (tím pádem nehraji žádnou na plný úvazek a podle toho to vypadá) a využívám toho, že Pokéstopy ve hře Pokémon GO jsou podmnožinou portálů ze hry Ingress, takže v okamžiku, kdy se zastavím kvůli Ingressu, tak mám cca 60% naději, že vyřeším i Pokestop...

V ingressu jsou pro postup od levelu 8 výše potřebné kromě bodů také medaile. Zatím (klep klep klep) mám správný počet cenných kovů v medailích ve správný okamžik. Ostatně i teď už mám medaile správných kovů na level 11. Jen ty bodu budu sbírat tři měsíce. Možná díky Pokémon i déle, protože čas není natahovací...