Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 7. srpna 2016

Ingress nebo Pokémon GO?

Kredit/Autor: https://plus.google.com/+VikiDedyIrawan/
Jak asi všichni mí čtenáři pochopili z přehršle kratičkých příspěvků z posledního týdne, jsem na dovolené a zkouším se hýbat.

Aby mě něco donutilo k hýbání, hrál jsem Ingress s tím, že zisk medaile za Walking, tedy chození, mi pomůže trošku zhubnout a znovuzískat výdrž.

Bohužel se mi poslední dobou děje to, znázornil Viki Irawan ve svém komiksovém obrázku, tedy že od nepřátelského portálu, který naleznu, typicky dostanu velký úder, takže pokus o převzetí naší stranou dopadne mým naprostým (herním) vyčerpáním. Což spolu s tím, že naše náměstí v mém městě hlídám v Ingresu poslední dobou sám, což neobstojí, když mi tu dělají nájezdy čtyři hráči nepřátelské strany pravidelně a další možná až čtyři hráči další nepravidelně...

A tak zkouším hrát i Pokémon. ale ani tady nemám úplně skvělé výsledky. Pokud totiž někdo vycvičil pokémona, že má bojových bodů přes tisíc  a já nepřelezl s nejlepším pokémonem ani pětistovku, tak jak asi může boj dopadnout? Blbě pro mě...

Uvidíme od září, až se struktura hráčů obou her změní díky začátku školy, jestli získám trochu šance, dočkám se pár spoluhráčů a v Pokémonu budu mít čas dohánět ostatní...