Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 5. července 2017

OMSI2: Jezdíme i o svátcích :-)

Když se nedaří, tak se fakt nedaří.

Ani se mi nechce napočítávat, kolikrát jsem začínal natáčení této linky, až mi to pokazilo náladu a v originálním komentáři to bylo slyšet. Ale jen jednou, protože do záznamu se mi to uložilo z jiného mikrofonu, který byl ode mě dál a měl zapnutou šumovou bránu, což znamenalo že půlka slov v záznamu chyběla.

Takže jsem si linku namluvil znova, ale při kompletaci videa jsem si všiml dvou chyb, a tak jsem ta dvě místa podtitulkoval. A když jsem v tom byl, tak jsem si napsal i úvodní titulek. A až po zveřejnění jsem si všiml, že s překlepem ve jméně cílové zastávky.

Co to svědčí? To nevím, protože jsem titulky připravoval včera a to jsem (ještě) ve stresu nebyl....

A tak můžete posoudit, jestli je to koukatelné. Hudba zní tiše, je slyšet při použití sluchátek


V neděli bude linka "90" (tedy náhradní doprava za vlak), kterou jsem sliboval už hodně dlouho.