Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 23. července 2017

OMSI2: Linka 68 v Mainz a šíleně velké video

Občas musí člověk experimentovat, ale to, co se povedlo mě teď naposledy, to už hraničí.

Natočil jsem totiž následující video z Mainz a linky 68, která je sama o sobě je dlouhá, ale tím, že jsem točil v režimu 60 snímků za sekundu, tak se velikost videa znásobila tak, že, jeho nahrávání na Youtube trvalo 24 hodin

Takže jako ano, video je plynulé a ostré, ale ta režie okolo mě málem zabila. Ani titulky nešly dodatečně dodat, můj stříhací SW to nepochopil

Na rozdíl od minula ale tato linka měla několikero překvapení, některé z nich jsem vypsal do popisku videa na Youtube, ale jednu z nich vyypíchnu i tady. - zastávka autobusu uprostřed výjezdu z kruhového objezdu!



Doufám, že Vás video potěšilo, je to jedno z posledních dlouhých videí, všechna dlouhá videa nad 30 minut se chystám stříhat a dělit na epizody...