Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 12. července 2017

OMSI2: Změny mapy Grundorf (1.)

Na prázdninové měsíce 2017 jsem si vymyslel středeční sérii "Změny mapy Grundorf" (a linky 76), což mi dalo pár námětů na natáčení, ale současně jsem si řekl, že některé změny, které do této původní mapy někteří naroubovali, ukazovat nebudu, protože pouhé přejmenování zastávek a vyměnění několika málo objektů nepovažuji za změnu, která by stála za uveřejnění.

A aby tedy bylo s čím porovnávat, nezbylo mi, než natočit video z původní verze.



Bylo to docela nostalgické, když jsem se na tu jízdu chystal, protože se mi před oči vrátila doba, kdy jsem měl počítač, kde jsem tuhle "vesnickou" mapu taktak rozjel, a postupně počítač, ale i mapy opravoval, vylepšoval - no prostě upgradoval :-) A shodou okolností jsem si stahoval i některé mapy, které měly za základ právě tento Grundorf. Ale o nich až příště...