Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pondělí 10. července 2017

OMSI2: Druhá skrytá linka na mapě Gladbeck

Jedno z posledních videí ve velmi dlouhé stopáži je zde

Je to linka SEV S9 na mapě Gladbeck, kterou jsem toužil natočit a to se všemi detaily na mapě Gladbeck. Jako ano, povedlo se to, ale bylo to vítězství Pyrrhovo, neboť ve stejnou chvíli vyšla verze mapy Gladbeck, jež je o nějaké čtyři velké verze dál a tam už se dá jezdit normálně. Sice jen se dvěma autobusy proti sobě, ale já jich měl plánovaných sedm, neboť původně to tak připravováno bylo...

No a jak to dopadlo u mě?


Osobně jsem s výsledkem spokojen a až bude chvíle volna (konec srpna?) tak to zkusím dotáhnout do ještě lepčího konce než to mám teď a následně překonat autora posledního updatu o rozjet všech sedm autobusů.