Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 16. července 2017

OMSI2: Ukroucené ruce ...

Dnešní video je z takové meziměstské, ale současně horské mapy, takže je asi jasné, proč jsem v nadpisu signalizoval ukroucené ruce, prostě jsem byl nucen párkrát sjíždět serpentiny.

Jinak ještě řeknu tolika, že úvodní záběry mají pro mě nostalgický charakter a proto je to natočeno tak, jak to natočeno je, byť tam, docela logicky, jedna věc historicky nesouhlasí. Ale co už - dokonalost nenajdeme asi nikde.



Na závěr ještě dodám, že z mapy Bad Kinzau chystám vícedílné video z linky 299  - včera jsem si už nastavil autobus na konkrétní startovací pozici, aby mi vyšlo "to nejlepší na konec", ale odvážím se říci, že těch míst, ze kterých mám psotník, tam potkáme několik. Zbývá jen jediné - najít dost odvahy tuto linku projet a natočit jí...

PS: Z mapy Bad Kinzau uř mám předtočenou i linku 301, která přijde do mé série "Jedna linka z jedné mapy" a budu ji zveřejňovat od září - pokud nebude nějaká mimořádnost, tak hned od neděle 10. září