Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 30. července 2017

OMSI: Jsem na dovolené ale videa jsou předtočena (1.)

Dnešní video je z nového Gladbecku. Neodolal jsem, a za úděsné množství euro jsem si ji koupil. S hrůzou jsem zjistil, že mi zmizla tramvajová linka 301, takže jsem si nakombinoval starý a nový Gladbeck dohromady a alespoň jeden směr jde pojíždět. Z přidaných linek nejsem nadšen....

A tak jsem si dovolil natočit video z linky, která se měnila dobře z 90%, tedy na linku SB29 v němž právě komentuji dopodrobna všechny změny. Vyjímečně zveřejním i video z původní SB29, je to ostatně z doby, kdy jsem své výtvory tady nekomentoval...

Nová SB29, verze mapy Gladbeck 2016 - update february 2017


Původní verze SB29, verze mapy Gladbeck 6.0.3 (rok 2015)


Tím, že jsem si nechal i původní mapu, budu se rozhodovat, kde budu určité linky jezdit (SB29 jednoznačně na staré), no uvidíme...