Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 6. června 2018

Pláč nad ... no to snad...

Pokračování dění z článků - Pláč nad neuskutečněním šotoušením a Pláč nad ... pokračuje a Pláč nad... - víkend poté

Mé potíže s běžící lavinou kolem GDPR pokračují, po úterním školení, které bylo jedenácté velké, ale celkově už patnácté, se ukazují, že bude vše ještě chvilenku pokračovat.

Když se vrátím k úternímu školení, k tomu, kterého jsem se bál nejvíce a co mě přimělo tu prezentaci předělat, tak mám hned několik poznatků.

První byl ten, že mému úvodnímu blábolu na téma, že toto není školení, ale přednáška rozuměl každý, dokonce se tam pár lidí i zasmálo, ale jejich vedoucí (té skupiny pro kterou jsem přednášel) řekla: NE, JE TO ŠKOLENÍ

Druhý byl ten, že si děvčata dělala poznámky, ale psaly si je přesně v okamžiku, kdy jsem řekl něco jako "GDPR v tomto budě řeší i naše vnitřní směrnice, konkrétně..." ( to jí jako nečetly???)

Třetí byl ten, že na úplném konci jsem vůbec poprvé za přednášku obdržel potlesk!!!

A právě to nebylo v pořádku, protože tleskaly děvčata sice patřící pod kraj, ale sedící na konkrétním okrese a konkrétní pobočce. No a právě z té mi zavolal okresní ředitel a požádal o další - ale nikoliv přednášku, ale o "popovídání si o GDPR". To mě dojalo.

Víc mě dodalo to, že je to pravděpodobně ten ředitel, který trošičku ne úplně férově tlačil na moji současnou kolegyni, takže rada zní: "Dávat si bacha na to co říkám" a to i v případě kafe, jež mám dostat chvíli před akcí v ředitelně...