Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 13. června 2018

Středeční video na poslední chvilku

Ončas se stane to, že opomenu udělat zavčasu závěreční střih videa a pak to honím na poslední chvilku, takže se dost možná stane, že tento článek stihne vyjít dříve než na Youtube toto video doběhne a bude předchroupáno, což bude mít za následek, že video nebude dostupné.

A to přitom toto video mám natočeno už dlouho, dobře celý rok, a měl jsem ho připravené do míst, kde budu potřebovat nějakou výplň. Ten stav nastal v tomto týdnu, kdy chci kvůli stému videu označovaných jako letsplay, a prostě úmyslně nechci dávat v tomto týdnu OMSI.

Ale pojďme přímo k videu. Asi nejhezčí trať a nejvíc zábavy v OpenBVE mi přinesla tahle fiktivní trať situovaná do Anglie, no a jak tak fungují naschvály, tak musel přijít zrovna v den natáčení - hra se mi zaseknula v půli trasy.

No jo, ale co s tím? Věděl jsem, že kompletní nové namlouvání nedopadne dobžr - budu mít naštvan hlas a hlavně si nebudu jist, co už jsem říkal a co ne, takže v druhém komentáři toho řeknu méně.

Ostatně kdo bude pozorně oslouchat, tak zjistí, že přesně to se mi stalo, byť v opačném gardu, tedy že znovu říkám některé věci, co zazněli v části prvé, protože jsem tu druhou půlku natáčel s větším zpožděním, byť ve stejném dni...



Ale co už, rád si to s touhle lokomotivoou, které se říká Peršing, dím na téhle trati znovu a přes všechny zastávky, a věřím že minimálně zopakuji 90% úaspěšnost...