Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 17. června 2018

Letsplay #100: Výroční video, které ... ?

Nu tedy, po dnešním videu začínám pochybovat, jestli jsem udělal dobře. Do výročního videa mě totiž nenapadlo, co natočit hezkého a odkud, takže jsem zvolil novou hru, jež na videu ještě nebyla.

Problém je.,že právě tahle jediná hra potřebuje snímat v HD kvalitě, což se mi sice povedlo, ale - zase - mi zazlobil zvuk. Na jedné straně se tomu nedivím, protože jsem to točil na nové počítačové základní desce, ta předchozí už nebyla při hrách použitelná, jenomže jsem si to měl zkusit nanečisto. Což mě nenapadlo, protže jsem očekával, že nastavení v nahrávacím programu zůstane stejné. Nezůstalo...

Takže jsem točil nový zvuk o den později,což ale znamenalo, že budu muset použít stříhací SW. A jako naschvál to prostě nefungovalo, program padal a vůbec celkově video odmítal přežvýkat. Až s nějakým obskurním nastavením mi to prošlo....



Mezitím jsem si to nastavení znovu několikrát změnil a stříhací SW se už opět chytá správně, leč na přestříhání tohoto videa nezbyl čas....

Holt bude #101 lepším reprezentantem...