Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 24. června 2018

Letsplay #101 v OMSI: Co se děje před natáčením

Tak si tak říkám, jestli jsem právě toto video neměl dát na pozici videa č. 100, protože tohle video má svůj půvab a krásu.

V podstatě jsem si původně chtěl natočit nějaké záběry zvenčí pro poslední video z mapy Eberlinsee+Schönau, kdy jsem chtěl ke dvěma záběrům s netradičními tramvajemi přidat nájezd s tramvají třetí

Proto také toto video začíná s tramvají T3SUCS (Tramvaj T3 naoko připravovaná pro SSSR, ale "reexportovaná" do českých zemí, kde už tyto energeticky náročné tramvaje neměly jezdit, respektive T3 ano ale s jinou elektrickou výzborjí), kam jsem prostřihl i konec jízdy, kterou jsem s T3SUCS měl. Bohužel mi v ní nikdo nechtěl jezdit, takže z toho samostatné video nevzniklo. To jen tak mimochodem...

Ale k videu - prostě jsem jen jel na konečnou u nádraží a děly se mi věci, ale hlavně naschvály, přičemž druhý a pátý jsem si způsobil sám, protože jsem se blbě podívat na postavenou cestu, respektive špatně jsem se podíval na "vexle", kam jsou hozené...



Ale co už - než jsem napsal tento článek, tak už má tohle video několik palců nahoru, takže se líbí :-)