Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

neděle 29. prosince 2019

OMSI2 | 3. vánoční jízda 2019, odjinud, než jsem plánoval...

Třetí vánoční video a opět netočené v srpnu, kdy už jsem věděl, že to má být mapa Ústí, autobus RTO a ve scénáři jsem chtěl mluvit o jisté Zdi...

Nejdřív jsme chtěl domyslet scénář, pak bylo v práci boží dopuštění, inventury a bůh víc co dalšího, a tak 25. prosince ráno (!!!)  byly zahájeny práce na videu, které mělo vyjít 26. prosínce.

A nakonec příběh vide vidíte v první minutě videa...



Video tak je z Fiktivního Štětína (ač mohlo být z Projektu Štětín, ale v obou mapách je konkrétní linka 58 zcela stejná, tedy až na druhou konečnou, kde je přesunut nástupní ostrůvek)

Ćím dál tím více jsem byl v depresi z nezdarů, protože jsem ztratil "svoje kouzlo" a video směřovalo směrem, kdy jsem se rozhodoval že ho smažu a začnu znovu... A až pak jsem točil svoje přání a poděkování u Zdi, které je na konci videa v čase 35:30. No a celé to vyznělo smutně...

A mě smutno bylo, třeba i z toho, že mamka má stavy, kdy nahlíží za takzvaný Duhový most, že se mi nedařilo nejen toto konkrétní video, ale i mnoho dalšího... Prostě a krásně - šlo to ven.

Nyní mohu jen dodat: "A je to venku", vědí to všichni...