Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

pátek 27. prosince 2019

(Vánoční) editace ručně vyráběných křižovatek v OMSI

Právě jsem zjistil, že jsem vynechal ještě jedno slíbené video, které jsem vydal před vánoci.

A tak šup na něj :-)

Video pojednává o stavbě křižovatek, avšak není to kompletní, protože stavba křižovatek v OMSI není triviální - v podstatě jsem na ní jen naházel a naprogramoval semafory, ale ještě jsem nezapl "policajta" aby semafory dodržovaly i automatická auta. To až někdy jindy



Bude to totiž asi opět víc jak 20-ti minutové video. Spojovat se mi to nechtělo. Už i jen proto, že si v těch dalších částí ještě nejsem jistý a tím pádem by to vysvětlování bylo pěkně mizerné.

Prostě a krásně - nechci být učitel, který je jen dvě lekce před svými žáky....