Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 26. prosince 2019

OMSI2: První vánoční jízda

No, myslím, že už je čas přiznat se ke Štědrovečernímu videu, které jsem měl v podobě scénáře v hlavě už od června, ale pořád jsem se neměl k jeho natočení a když byla nějaká chvíle, tak jsem zkoušel nějak vymyslet, jak to ještě vyšperkovat.

Nakonec mě v půlce prosince napadlo, že předání dárku všem svým sledujícícm dám doprostřed videa a při točení jízdy jsem si natočil i onen průlet skrz park. Pak jsem autobus odstavil a naštěstí hru nevypnul, protože po natočení onoho přání a po sesazení dohromady jsem zjistil, že ten průlet skrz zahradu natočím ještě jednou, aby to bylo hezčí a a přes prohlídku zahrady neběhal obrázek.

Nejprve tedy celé video:


A teď to přímý odkaz do přání: Povedlo se mi, to musím říci (na šestý pokus mluvený z patra a nakonec s odstřižením tří slov na konci), kamarádka, které byl tento vánoční dárek byla překvapena a lehce jí vlhly oči. Mám dojem, že to bylo z několika důvodů - mapu si přála, to že jsme ukázal jeden z jejích starších dárků, co dělala ona pro mě (nakonec to bylo dokonce už čtyři roky, co spolu kamarádíme a co jsem od ní dostal tento dárek) a i ona prohlídka zámeckého parku přispěla k vánoční náladě.



A tak si připisuji první vánoční body za svůj vánoční dárek. A ještě budou dva další - respektive už byly, ale na blogu je teprve popíšu...