Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

čtvrtek 5. prosince 2019

OMSI2: Nové AI tramvaje, ale my pojedeme autobusem

Občas se něco zadaří, takže když jsem si zkoušel novou mapu, nemohl jsem si nepovšimnout i dvou nových tramvají (což ve variantách solo nebo souprava dává čtyři různé kombinace a ve videu je nakonec mám všechny).

Docela mě to potěšilo, že se někdo takto snažil, co mě ale nepotěšilo bylo to, že tramvaje jsou licenčně svázány jen s touto mapou.

Na a jak se jelo do Strahovského kopce z Dejvické strany? Dobře :-)



Škoda jen, že bonusové záběry jsou jen 30 sekundové úryvky z funkce Replay, kdy se mi na disk uložilo pouze 30 sekund z historie, takže jsem minimálně jednou zmáčkl "save replay" brzy, protože jsem se už bál, že mi na začátku vypadne něco důležité...