Pocit měsíce

Lidé jsou sami, protože staví zdi místo mostů.
(Joseph F. Newton)

středa 25. prosince 2019

OMSI2: Honím svoje sliby - Tlačítko nevystupujte v SOR BN...

Ještě jedno video vyšlo 22. prosince 2020 a to toto, z noční jízdy fiktivním městem Kojetice.

Linkou jsem si chtěl zajet a tak když mi vyšlo vyhledání tlačítka na zvonění, tedy to že jsem to našel, tak jsem si to spojil. Zvlášť když SOR BN a další podobné zde autor mapy plánoval. Akorát tedy s místním polepem (repaintem), což mi u této Pražské verze nějak nefungovalo. Na druhou stranu jsem si s tím ani nechtěl hrát....



Jinak tyto SORky zůstáváají u mě v kolonce - "když s ní nemusím jet jako řidič, nejedu s ní" . Modely mají tu a tam chyby ve skriptech - už jen nastavení kasy je "zábavné", zvlášť když se člověk uklikne při zadávání číslíček.